با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ سومین سالگرد معلم فداکار شفتی برگزار می شود
زیارت عاشورا

کراپ‌شده - معلم فداکار

خبر24:عبدالله رنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره «حسن امیدزاده» معلم فداکار اظهار کرد: به مناسبت سومین سال درگذشت این معلم فداکار، یادواره ای با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار می شود.

عبدالله رنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره «حسن امیدزاده» معلم فداکار اظهار کرد: به مناسبت سومین سال درگذشت این معلم فداکار، یادواره ای با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: سخنران این مراسم  «حسین مظفر» وزیر اسبق آموزش و پرورش و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شفت ضمن دعوت از همه مردم شهرستان برای شرکت در این یادواره گفت: معلمی شغل انبیای الهی است و معلمانی مانند مرحوم حسن امیدزاده مصداق بارز این جمله هستند.

به گفته رنجی این مراسم روز سوم مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در مسجد جامع شهر شفت برگزار می شود.

حسن امیدزاده معلم فداکار و ایثارگر شفتی در ۳۰ام تیرماه سال ۹۱ در سن ۵۸ سالگی پس از تحمل سال های رنج ناشی از سوختگی درگذشت.  وی معلم کلاس پنجم ابتدایی مدرسه روستای بیجارسر شهرستان شفت بود که در زمستان سال ۷۶ در واقعه آتش سوزی مدرسه محل خدمتش با به خطر انداختن جان خود ۳۰ دانش آموز گرفتار در آتش را نجات داد اما خود از ناحیه سر، صورت و گردن دچار سوختگی شدید شد. وی بعد از حادثه فوق، ۱۷ بار مورد عمل جراحی قرار گرفت اما در نهایت در ۳۰ ام تیرماه سال ۹۱ بعد از ۱۵ سال تحمل رنج و عذاب ناشی از سوختگی در بیمارستان شهرستان فومن درگذشت و در زادگاهش بیجارسر شفت به خاک سپرده شد.

نام مدرسه محل خدمت وی پس از فداکاری این معلم ایثارگر به «معلم ایثارگر حسن امیدزاده» تغییر کرد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 23:5 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |